Kimsenin haberi yok eşim ve ben tüp bebek sürecini ikimiz biliyoruz, bu yüzden dua isteyeceğim kişiler sizsiniz pazartesi günü transferim var inşallah şimdi muayeneden çıktım ilk denememiz bana dua eder misiniz, bana ve tüm anne olmak isteyenlere. Şuana kadar sorduğum sorulara hep karşılık aldım, açtığınız postlarda bilgilendim, bu güzel ortam iyi ki. Hep güzellikleri konuşmamız, paylaşmamız dileğimle. İyi ki varsınız güçlü kadınlar🙏🏻🍀🧿♥️💐