tugcee30 bugün endokrine gittim tsh değerim geçen hafta sağlık ocağında 3.28e düşmüştü bugün devlet hastanesinde tsh 5.40 t4 1.34 çıktı ilaç dozlarımı arttırdılar 3 gün 75 mg 4 gün 50 mg’a çıkardılar. Doktorum korkma bir şey olmaz diyo ama korkuyorum
tugcee30 gizemgul_1 ilacı her gün aynı saatte alıyorum 3-4 saat su dışında bir şey yiyip içmiyorum o yüzden kan sonucumu görünce çok korktum