Atilla beye gidiyorum 4 yıl önce kızımdada ona gitmiştim şimdi 28 haftalığım yine ona gidiyorum
Zorunlu sezeryan 45 bin tl eylülde zam gelicek dediler
Ebeleri çok tatlı ameliyathanedeki ilgi de kızımda çok iyiydi ben çok memnun kalmıştım umarım yine iti insanlarla karşılaşırım