snm_atly evet canım şöyle oldu detaylıda bulunduğum şehirde gördüler burda olmadığı için Ankara’ya sevk ettiler etliğe orda kadın doğuma muayene olduktan sonra beni çocuk kardiyologuna ve perinatoloji bölümüne yönlendirdi ben sonra heyete girdim 5 ay boyunca kardiyolog baktı her ay bir kez gittim her gittiğimde de doğduğunda kuvöze girecek sonra tekrar değerlendirilecek dedi bende 38. Hafta da yatışımı yaptırdım perinatoloji bölümüne 38+4 te doğdu bebeğim her yerin olduğu gibi oranın da eksileri artıları var ama ben genel memnunum çünkü çok doktor var ve hepsi alanın da uzman kardiyologlar ve kalp damardaki cerrahlar.
Şuan hala devam eden bir sürecimiz var kontrollere gidiyoruz 2. ameliyatımız planlarında var ama ne zaman olacağı tam olarak belli değil ama tek seferde ameliyat olup tedavisini tamamlayan çok bebek çocuk var senin ki de öyle olur belki 😌