Valla canım bende o haftalarda öyle olduğum oldu idrara sık çıkmak normal zaten son zamanlarda bazen affedersin ishal olduğum oldu haftada bir mutlaka doğururum diye düşündüm ama 39+5 günlüğüz gelen giden yok hala sancın olmadığı sürece korkma evet ishal doğum belirtisi ama her zamaan hemen olacak diye bişey yok kendi kendini strese sokma zaten kontrollerin sıklaşacak zamanla sen bebeğinin hareketlerini takip et sancılarını takip et gerisi gelir 🌸 banada dua et canım yaa doğurabileyim