Dün de yazmıştım, bebeğin sıvısı azaldığı için doğum önermişlerdi. Bugün bir perinatoloji uzmanına göründüm o da bebeğin kan akışında bozulma olduğunu söyleyip yarın için doğum önerdi. 36+6 yım. 37 yi görelim en azından dedi. Dua edin bana suni sancı ile doğumum olacak. 🥲 çok korkuyorum