psymom2 ben de süt iznine güveniyorum biraz. Amir de anlayışlı olursa daha iyi oluyor ☺️ inşallah güzelce büyütebiliriz cocuklarımızı. Anne olunca insanın aklı sürekli çocuklarında oluyor. Eşim bana göre çok daha rahat. Hep bir şey olmaz diye sakinleştirir beni 😂 Oğlum 1. sınıfta benim de. Servisten indi mi bindi mi diye bile düşünüyorum gün içinde. Geçen gün servisçi okulda unutmuştu mesela aklım çıktı. 2. olunca ikiye bölüneceğiz artık inşallah kolaylıkla ve sağlıkla geçer günlerimiz🤲🏻