Aysersanbuglem canım bebeğinin Zayıf olması saglıksız anlamına gelmez:) emin ol dogdugunda cok obur bişey olacak😀 gelisimi iyiyse saglıgı yerindeyse cok takılma. Moralini yüksek tut. Cekirdek ici ye bolca muz ve süt tüket. Hem daha vaktin var. Bu zamandan sonra daha hızlı kilo alır inşallh. Benim bebeğimde 30.Haftaya kadar normaldi sonra 2 hafta öne gecti gelisimi. kücük dogan bebeler daha iştahli oluyor ve daha cabuk kilo alıyor üzme kendini.Ayrıca ultrasonda yanlıs cıkabiliyor ölcümler
37 +6 haftada bebeğm 3600gorunurken birgün sonra sezeryanla dogum yaptıımda 4350kg çıktı😀
Arkadasımın kilolu gorunen bebeği tam 800gr yakın daha zayıf dogdu. ☺️