Kizlar selam 31.haftadayim (kendi sat ima gore 32) ve bebegimi birkac gundur gunde en az 3-4 sefer hickirik tutuyo. Hickirik oldugunu dusunuyorum cunku vajina ve alt gobek tarafinda uzun suren ritmik hareketler oluyo. Bu kadar cok hickirmasi normal mi?