Melisssa3 Kızlar çatlatma iğnesiyle hamile kaldım 6+1 im şuan herşey yolunda çok şükür bu yolu izleyenler sağlıkla bebeklerine kavuştular mı öncesinde bir düşükle sonlanan gebeliğim var tedirginim
Muazzez5050 Melisssa3 ne gibi belirtiler hissettiniz iğneden sonraki 6. Günüm hafif kasık ağrım ve beyaz kremsi akıntı hariç hiç bir şey yok
Gayeaydin Melisssa3 ben de aynı şekilde hamile kaldım benimde öncesinde düşüğüm vardı çok şükür 32 haftamdayım güzel düşün canım kötüyü çağırma hayırlı olsun sağlıcakla kucağına al inşAllah 🥰
Melisssa3 Muazzez5050 ben 15 yada 16. Gün test yapmıştım öyle öğrenmiştim belirtim sadece göğüs hassasiyetim vardı
Genc1anneadayi Merhaba ben de 23 Ağustos öğlen 12’de çatlatma iğnesini kullandım en erken belirtileriniz ne zaman başladı ve neye dikkat ettiniz. Kaçıncı günde pozitif gördünüz