nursimaax çok kötü davranıyorlar ben asla bir daha orda yapmam yataktan kaldırmıyorlar açılmam olmadı surklı yatağa yatırdılar lavaboya bile gondermedıler normal sancı çektim suni taktılar istiğfar edecem ona bile kaldırmadılar yanıma kimseyi almadılar kesinlikle hic memnun kalmadım sizin tercıhıbız