Kubra_kbr önemli deil ,Banu gulentek doktorumun adı ,doktorumdan memnunum gayet ilgiliydi fakat hemşireler. İçin aynı şeyi soyliyemicem emzirme için hemşireyi çağırdık kizarcasina öğrenin gibi birşey söyledi daha da cagirmadjk , sezeryan olduğum için ilk yuruste ayağa kalkmada hemşireler geldi ama biri yatağımı düzeltirken diğeri elinin ucuyla beni kaldırmaya çalıştı tabi ben de o sıra bayıldım annem olmasayid yere dusuyordum annem zor tuttu anestesi dahil sezeryanda o ücret fotoğraf çekimi oluyir hastaneden çıkmadan çekiyorlar. Odada fotoğraf makinesiyle o yani