Kardeş kusura bakma da beni güldürdün gribin bebeğe geçme ihtimali diye birşey söz konusu değil tabiki ateşin çıkıyorsa o zararlı olabilir bebeğe çünkü içinde bulunduğu amniyotik sıvının 36 37 derece olması gerekiyor senin ateşin çıktıkça o suyun sıcaklığıda artıyor dolayısıyla bebeğinde rahatsız oluyor şiddetli öksürük hapşırmak düşük yapmaya sebep olabilir belki ama siz ilk üç aylık dönemide geçmişsiniz dolayısıyla buda söz konusu olamaz bence bir sıkıntı olmaz milletin söylediğine bakmayın hamilelikte grip olunmicak diye birşey yok herkes oluyor ve atlıyor bence bir sıkıntı olmaz çabuk atlatmaya bakın bol bol mandalina portakal yiyin geçmiş olsun