Serayelis Hanımlar ben ikinci bebeğime hamileyim doğumda emzirme sürecinde yapılan maddi yardımdan bahseder misiniz nerelere başvuru yapmak gerekiyor bu yardımlar ne kadar devam ediyor bilenler yardımcı olabilir mi
deletedmom43191 Serayelis sut parasi 1238 tl ptt den aliniyor esinin adina yatiyor basvuru sgkdan yapiliyo…dogum parasi sosyal hizmetlerden yapiliyor her ay 1500 halkbankasi
deletedmom43191 Serayelis evet anne adina halkbankasina yatiyor kimliginiz ile sadece siz çekebilirsiniz esiniz cekemez