damlaa51 Şuan 6+6 haftalık hamileyim , dün kan verdim 71859 çıkmış , sizce değer nasıl ? Yarın kalbini duymaya gideceğim Allah izin verirse 🙏🏻
YuvarlanamayanPaanda damlaa51 o kaygı doğana kadar geçmiyor doğuncada devam ediyor 4. Gebeliğim ilkmiş gibi heyecanlı panik halledeyim annelik içgüdüsü😂🥰
yourpariah Fatmanur_0416 kese göründükten sonra beta baktırmaya gerek yok diyorlar sizin gebeliğiniz zaten baya ilerlemiş maşallah neden baktırıyorsunuz ki kalp atışı da duyulmuştur
YuvarlanamayanPaanda Fatmanur_0416 askm kalp atışını dinlendinmi keseyi gördünmü belli nir süre sonra beta çok önemli değil maşallah seninki hem güzel hemde haftan ileri
Fatmanur_0416 yourpariah ben hamile olduğumdan beri baktırmadım ne hastanelerde randevu bulabildim ne de acilde yaptırabildim aile hekimim 2 ay raporlu olduğu için gidememiştim özele giddiğim zaman 6 haftalıkdım ordan direk ultrasonda keseyi gördüm kan almadı 2.defa kontorlde bebeği gördüm dün şehir Hastanesi’ne ve sağlık ocağına randevu almıştım iki hastanede de kan aldılar bebeğimi gördüm kalp atışını da dinledim ama yani hamileliğimden beri ilk defa kan alımı yapıldı sonuçlara e nabızdan baktım beta HCG referans dışı yazıp ünlemli olunca değeri sormak istedim sadece
Fatmanur_0416 YuvarlanamayanPaanda gördüm dinledim de ister istemez ilk gebeliğim düşük olduğu için korktum bir an sormak istedim teşekkürler canım 🥰
Fatmanur_0416 aysegul3409 hadi hayırlısı olsun canım ben duydum çok şükür darısı senin başına inşallah ben kesin olarak kalp sesini 2 gün önce duydum 7 ya da 8 haftalık gitmiştim doktora net değildi artık bakalım şimdi de cinsiyetini merak ediyoruz 😁🥰