Bi 7 güne yakın aşırı kaşıntım vardı 12 haftalık hamileyim cildiyeye gittim ilgiliydi Allahtan safra asidi yüksekliği olabilir dedi kan tahlili istedi sonucum 25.76 10 olması gerekiyormuş ilaçla tedavi şartmış düşmesi için bebeği etkileyebilirmiş yoksa ursactive isimli içinde 100 tane olan ilaç yazdı dahiliyeyle de görüştüm kaçıntımın nedeni buymuş günde 3 kere sabah öğle akşam kadın doğum doktorumla henüz görüşmedim ama başlamam gerektiği söylendi düşmesine bağlı günde bire düşürebilirmiş doktorum aranızda bunu yaşayan var mı ilaç kullanan oldu mu benim arkadaşım 3 hafta kadar erken doğum yaptı bundan sebep onun sonucu 40 mış acil sezeryana almışlardı