Seymaa23 benim bebeklerimin arası üç yasa yakın olacak. Kreşe vermek istemedim çünkü bebek geldi, hadi sen git demek gibi olacak sanki… Bir de kreşte hastalık mastalik kol geziyor, güvenemem. Arkadaşla çocuklarımız yasit, o gönderiyor mesela 🤷🏻♀️ içinize nasıl siniyorsa öyle yapın 🥰 zaten bir iki seneye okul macerası başlayacak, yanımda olsun küçüğüm olabildiği kadar, kiyamam