Bugün serklaj dikişin alındı ve sancılarım başladı eve gittim sonra ağrıdan duramadim eşimle annemle hastaneye geldik ve 2 cm açıklık var dedi doktor sonra 4 saat yürü gel dedi bana ama aslaaa yürüyemedim sancidan ne bişey yiyebildim ne içebildim eşime dedim ben dayanamıyorum getir beni hastaneye öyle tekerlekli sandalye aldı geldi acile girdim ve 8 cm açıklık var dedi doktor hemen doğuma alındım ve doğum başladı 7 sularında oğlum doğdu çok şükür ikimizde sağlıklıyiz elhamdülillah 🤲 darısı siz diğer gebe arkadaşlarımın başına inşallah 🤲
19.08.2025 bizim hikayemizin başlangıç tarihi oldu çok şükür bundan sonra abimiz ablamiz ve babamizla güzel günlerimize inşallah 🤲