Üçüncü trimister girdim ve isim kararlaştıramadık şimdiden kararlaştırmak istiyorum hastane çıkışı için falan ben Açelya ismini çok sevdim ama eşim kafamı karıştırıyor bir ay kala falan karar veririz diyor sizce Açelya Mı İpek Gaye mi sadece İpek çok sade geliyor bilemiyorum 😏🤦♀️