6+5deyim. Kese+yolksac gördük. 3-4 kez tansiyonum yükseldi. Ara ara oluyor böyle bi dengesizlik, göz bulanıklığı, sağa tarafa çekme ve baş dönmesi. Normal tansiyonum 90-60 civarlarında. Hatta gebelikten beri 90-50 küçüğüm düştü ama baş dönmesi yaptı dinlenince geçti ani hareketlerden kaçındım iyiydim. Ama tansiyonum 115/76gibi yükselince kötü oluyorum bana fazla geliyor. Bugünde 2 tur attık sitede nefes nefese kaldım eşim farkette zor nefes aldığımı galiba nefes darlığım var başına gelen var mı