sinemsssssss Kızlar merhaba aranızda corasprin kullanan var mı ya da hangi sebeple kullanmaya başladınız ?
Minikeller38 sinemsssssss kan pırtılaşmam var coraspin ve okpar iğne kullanıyorum ama coraspini 32 haftada kesti doktorum sadece iğne kullanıyorum şimdi .
Cigulibinnaz sinemsssssss önceki hamileliğimde tansiyon yüksekliği vardı çok şükür bunda yok ama tedbir amaçlı corasprın kullanıyorum 34 de keseceğim
Mavro Tansiyondan dolayı corasprin ve oscapar kullanıyordum. 35 haftada corasprini bıraktı 36 haftada da suyum azaldı acil sezeryana alınacam sabah
Mavro sinemsssssss çok teşekkür ederim 36+1 de elendim. Tansiyon ve şekeri olan annelerimiz çok dikkat etsin. Belirti vermeden suyunuz bitebilir. Benim öyle oldu çok acil sezeryana alındım.