hem susuyorum hem sürekli tuvaletteyim, hem acıkıyorum hem de yiyince rahatsız ediyor. bir de kendi evimde değilim kayınvalidemdeyim iyice zor oluyor neyse yarın eve döncem inşallah en azından bunu kendi evimde daha rahat atlatırım son bir sabır çekiyorum