kızlar suan 5 bucuk aylık bunları düşünmek için erken biliyorum ama zaman cabuk geciyo dün gece sancılarım tuttu birden kusmaya başladım 1 avuç falan da bi suyum geldi ağrıdan duramıyodum titremeye başladım acıdan hemen hastaneye gittik nst yaptılar hic bisey yok dediler devlete yolladılar oraya gittik yatış önerdiler ama kalmadım şimdi iyiyim bişeyim yok normal doğum yapmak istiyorum ama bu sancıları gördükten sonra fikrim değişti aşırı korkuyorum resmen bayılcaktım nefesim kesildi bide erken doğum riski var sizce sezeryan mı istemeliyim ??