Fspgmb Yorum yapın dediğin için yazdım. Şahsi fikrim. Lütfen kızma. İki ismi de sevmem. Betül’ün anlamı güzel. Bir şey demiyorum. Ama başka isim bulmalısın gibi. (Onu işaretledim. İçine siniyorsa anlam bakımından koyabileceğin bir isim) Zümra’yı sevmem. Bana kaba bir isim geliyor. Seslenirken sanki böyle hoş gelmiyor ya. Bir de anlamı topluluk demek. Zümra mi Betül mü? Betül derim. Hem naif hem anlamsal güzel.