minikmmucizem bizim son 100 ikinci gebeliğim olmasına rağmen o kadar heycanlıyımki hazırlık sürecine geçmedim henüz siz ne durumdasınız
1ErkekkkAnnesi minikmmucizem son 83 nasipse 🌸 benimde 2. Gebeliğim ilki erkek şimdi nasipse kızım olacak bu hafta hazırlıkları bitti sayılır bir iki bişeyi kaldı birde benim eksiklerim var bitiriyorum böylece 🌸
Fatmakus25 minikmmucizem şafak 19 inşallah 3.gebelik olmasına rağmen çok heyecanlıyım sabırsızlıkla bekliyorum ❣️
ahsenimdeahsenim penbe_karisi belirtileriniz deam ediyor mu benim gogus hassesiyetim yok oldu 2 gundur korkuyorum
cakirbebek minikmmucizem 96 gün kaldi eylülde yıkama ütüleme yaparim diye düşünüyorum benimde ikinci 🥰
minikmmucizem nilsumm en güzel dönem bence hazırlık dönemi heleki bebişleri hayal ederek alışveriş yapmak çamaşırlarını yıkamak mükemmel 🥹
usenmedimyaptimbirvelet minikmmucizem ben valla heyecanlı değilim 138 gün kalmış sanırım,dehşet bir korku var içimde aslında isteyerek oldu fakat tekrar lohusalık beni çok korkutuyor
minikmmucizem usenmedimyaptimbirvelet ilki küçükse korku olabilir uykusuz gecelere tekrar başlamak benide korkutuyo oğlum 2 yaşında şuan bende korkmuyo değilim 😂