HulyA60 Merhaba anneler 15 gün oldu doğum yapalı bu devletin 2. 3. Çocukta aylık verilen paradan bahsediyorum e-devlete giriyorum doğum yardımı yazıdgım zaman ilksan diye çıkıyor üye olmak gerekiyor sanırım yapamadım yardımcı olur musunuz
Anonim3400 HulyA60 e devlete doğum yardımı yazın aile sağlık bakanlığına girceksiniz sçılan ekranda bilgileri doldurup onaylayın. kontrol etmek için de aynı yere giriş yapıyosun başvuru durumu onaylandı yazıcak. ödeme yatmış mı görmek için de e devlete ptt kurum ödemeleri yazın 0sa yatmamış para varsa yatmış demektir ben de onaylandı daha yatmadı bekliyorum
Smyyeislam_ Paranın yatıp yatmadığını bakanlık anneler için ilk öğretmenim ailem uygulaması kurdu ordan çocuklarım kısmında görülüyor yatıp yaymadığı ben mayısta doğum yaptım temmuzda onaylandı temmuzun sonunda aldım bu ayın ki de yatmış
Smyyeislam_ Paranın yatıp yatmadığını bakanlık anneler için ilk öğretmenim ailem uygulaması kurdu ordan çocuklarım kısmında görülüyor yatıp yaymadığı ben mayısta doğum yaptım temmuzda onaylandı temmuzun sonunda aldım bu ayın ki de yatmış
fatmaanuurr22 Smyyeislam_ benimde onaylanfi tek seferlik 5000 TL alacağım 23ü ödeme görünüyor ama hafta sonuna denk gelmiş oluyor yarın gitsem verirler mi ki acaba ya
Biranneikibebe Merhaba 2016 yılında doğmuş bir çocuğumda var fakat sisteme ekleyemiyorum sebebini bilen olur mu birde 25 günlük çocuğum var sadece son doğumu ekleyebiliyorum