selennnyum bu hayatta çocuğum olsun istiyor muyum sorusunun cevabı evetse ertelemeyin. Ben ve eşim iş sebepli çok kaygılandık, eşimin kadro problemi çözülmeseydi istifa edip yurtdışına gitmeyi planlıyorduk, bende kilo problemi vs vardı benzer şekilde çok değil 5-6 kilo gibi.. sonra kaygılarımızı bırakıp denemeye başladık 1 sene sonra hamile kaldım ve kaybettik, kürtaj vs derken plandan 3 sene sonra şu an devam eden bir hamileliğim var üstüne kürtaj sonrası girdiğim depresyonda daha çok kilo almıştım. O korunmayı bırakma döneminde kaygısını yaşadığımız her şey teker teker gitti çok şükür, hamileliğimde zorunlu olarak da olsa 32 haftada 2,5 kilo aldım sadece ve o da korktuğum gibi bir hale getirmedi beni. Şimdi dönüp bakınca kaygılarımı da anlıyorum ama vakti zamanı varmış ve tüm kaygılar boşunaymış diyorum. Sizin belki hiç uzun sürmeyecek hamile kalmanız ama kısmetiniz neyse onu yaşayacaksınız o nedenle istediğinize eminseniz ertelemeyin derim