Miniboy canimbebegim0909 izmirde ki medicana gidiyorum. Sağlık sigortam var ekstra ücret istenmedi. Ama sigortamdanda ücret onayı filan istenmedi yani galiba doğum takibinde ücretsiz olabilir.
canimbebegim0909 Edkrs ben geçen gün beylikdüzü medicanada nstye girdim normalde 5000 lira imiş sgk indirimiyle 1800 ödedim ne yazık ki
Miniboy canimbebegim0909 çok şaşırdım şuan. Sürekli nts ye giriyoruz. Ben şimdi haftada 1 gidiyorum. Herseferinde mi bu ücreti istiyorlar sizden🥶 inşallah tüm nts ler için tek ücret almışlardır🙏🥵
canimbebegim0909 Miniboy evet ben de çok rahatsızım ama ne yapalım doğum da civar hastanelere göre çok pahalı 90 bin lira dediler
canimbebegim0909 dmlyksl1 evet ben de hep arkadaşlarımdan o fiyatları duyuyorum ne yazık ki Beylikdüzü medicana genel olarak çok pahalı
Miniboy canimbebegim0909 sağlıcakla kavuşalım bebişlerimize artık son düzlükte herseye razıyız napalım🙏
Kirginpapatya Evet beylikdüzü medicana 1800 istedi ama bunun başka bir yolunu bulan var mı acaba çok yüksek çünkü