kızlar 1 buçuk aydır kafam da tarif edemediğim bir his var günlük hayatımı çok etkiliyor halsizlik yapıyor enerjimi sönüyor sersemlik yapıyor ağrı oluyor bazen kafamın için de ki nabız seslerini duyuyorum herkes hamilelikten diyor ama deliricem artık günlerim zehir gibi sakinleştim mal gibi oturup dalıp kalıyorum