isimsiz12 cuma günü halamı kaybettim çok severdim. Dakika düşünmeden gittim. Şehir dışındyadı. 33 haftalığım. Yıkamaya, Defnetmeye gitmedim. Cenaze aracı evin önüne geldi çok durma maya çalıştım. Metanetimi korudum. Yani bu kişiye bağlı batıl inanılarak inanmıyorum şahsen saçma geliyor. Çok etkilenen biriyseniz gitmeyin tabi kendinize ve bebeğe zarar