Bebissever riskli gebelik dışında herkes normal doğurabilir. Kendinize sorun tam neyden korkuyosunuz? Kafa ağrısından, vucut agrısından nasıl korkmuyosak bu da oyle. İnsanlar çoo abartıyor. Ölümüne ağrı çekmiyorsunuz. 3 dakika 2 dakika da bi ağrı gelip gidiyor. Sonra da ıkınm faslı, abartmayın kafasında. Vucut kendi doğuruyor zaten sizin yapmnız sakin kalmak. Deneyin gayette doğurursunuz, öyle dehşet korkacak bşy yok