Cold123 aynısını yaşadım aban iki dozuda aynı gün vurdular betanın sıfırlanması 40 günü geçmişti ve ben 20/25 gün belkide lekelenme yaşadım tmamen normal kendiniza zaman verin, ben hiç acısı üzü tüsü geçmez sanıyordum, hormonlarda ağlatıyor betam sıfırlanınca ruhumda toparlanmıştı. 3/6 ay korunma öneriliyor dikkat edin, ipnenin etkisi güçlü bebeğe zarar verenilir diye. Ben de şubat ayında olmuştum özel klinikteki doktor tıpkı siz gibi teşhis koydu şimdi tüp bebeğe gidiyoruz ordaki doktorumda çok iyi sizinki kimyasalmış yanlış teşhis dedi bilemiyorum artık