MinnakBebegim canım ben de babasız büyüdüm söylüyorum eşime sen sevgi göstermezsen başka şeylerde arayacak sende bulamadığını diye sen uyut kızımızı ilgilen diyorum anlamıyor akşam eşim gelince baba diye koşar sarılı oyun oynamak ister ama zıkkım olası tv ve telefona bakmaktan duymaz bile çocuğu benim iteklemem ile olacak şey değil bunlar...
Daha dün akşam bana gelmiş diyor ki ben spora yazılacağım diğer arkadaşları Pazartesi günü yazılmış bi bu kalmış ne diyorsun diyor bana zaten haftanın 4 günü kahvede 3 günde oraya gidecekmiş git dedim gitmezsen hakkımı helal etmiyorum git dedim daha ne söyleyebilirim ki ben bu adama canım 😔