ebru_ornek23 bu gidişle ya telefonu yere vurcam ya da kalıcı olarak kendisiyle ilişkimi kesicem çünkü bir ihtiyacım bir sıkıntım olsa Bile paylaşmaya çekiniyorum sürekli gergin sinirliyim çünkü sürekli tartışma içinde olduğumuz İçin ve üzgün olduğum İçin söyleyesim gelmiyor o da sormuyor adım atmıyor ve bu durum beni yıprattı bu gidişle hiç konuşmayacağım kendisiyle 😒