Arkadaşlar az önce böyle değişik bir durum yaşadım 5 senedir panik atak hastasıyım ilk defa uykumda yaşadım dalıyordum ya da uyuyordum onun bile farkında değilim aniden nefesim kesildi nasıl kalktığımı bilemedim oturdum ama 2 dakika parmağımı ısırdım kendine gelemedim çünkü arkasına çarpıntı başladı bu 5 dakika da resmen ölüyorum sandım çok korktum yeni doğum yaptım sezeryan şekilde henüz yanlara dönemiyorum sırt üstü yattığım için olabilir mi acaba