nurveece hisar çamlıca hastanesinde doğum yapan varmı? oraya gidiyorum ama gece doğum olursa ekstra ücret alınıyormuş, çocuk doktoru yine gece olmadığı için onada ücret isteniyormuş ayrıca bebek yoğun bakım yokmuş diye duydum bilen varmı?