Dün devlet hastanesinde bir ebeyle görüştüm doktorum yoktu ona soramadim. Ve pek sicak bakmadiklarini risk almadimlarini söylediği bir de ani bir müdahale gerektiren durum olursa diye bir ameliyathanenin bosta tutulması gerekiyor buda pek mu Olmuyor dediler. Ama yine de yeni gelen bir suru doktor var farklı dusunenler var midir bir sormak lazim dedi