Bettlll Merhabalar kızlar 19+2deyim bebeğim kasıklarına baskı yapıyordu doktorum bugün aşağıda olduğunu progestan kullanmam gerektiğini söyledi benim gibi olan var mı acaba süreç nasıl oluyor çok tedirginim yukarı çıkabiliyor mu bebek 😣
Daisyy000 Bettlll Bana da 19+0da detaylı ultrasonda hafif aşağı yerleşimli plesanta dendi. Kendi doktorum zamanla büyüdükçe yukarı çıkar dert etme dedi. 28. Hafta gibi tekrar detaylı baktıracağız bu konu için
mavikelebek3 Sürekli dinlenince çıkıyor ama agir is yapmaman gerekiyor progestan da agrinizi azaltır keser agir is yapmayın cok ayakta durmayin