Kızlar bugün 38+2 oldum 1 saattir belimden başlayarak kasıklarıma atan ağrılar var karnımda sert bebek hareketlerini çok hissetmiyorum zaten bir kaç gündür iyice azaldı ve buna eşlikçi 4-5 gündür vajinamın kenarları inanılmaz ağrıyor bacak birleşim noktası her gün yürürdüm ama o ağrılarım artık yürütmüyor nişan su hiç şey yok bekliyeyim mi doğum başlangıcı olabilir mi çok sıcakta basıyor ağrılarla beraber