Tazeannecik01 Kizlar dünden beri bebegin hareketlerini vajina ve makatta hissediyorum boyle olan başka kişiler var mi
1sen1ben1debebek Tazeannecik01 34. Haftadayım makat geliş bebek bende vajinada hissediyorum o kadar ağrı yapıyor ki yürüyemşyorum ve sürekli tuvalete gitmek zorunda kalıyorum.Bebeğin pozisyonundan dolayı canım
SuEr_Tu1512 Tazeannecik01 Nerdeyse 25.haftadan beri kasık altında, vajinada falan hissediyorum. 27.haftada doktoruma sordum bebeğin ayakları aşağıda olduğu için dedi bugün tam 29 haftalığım hâlâ öyle hissediyorum 🤷♀️
Zlm_dmrhn Tazeannecik01 hamileliğimin başından belli tüm hareketler kasıkta vajinada hissediyorum.hiç yukarlarda hissetmedim.doktorum normal olduğunu söyledi ama ilk hamileliğimde hiç böyle olmamıştı.🤷♀️öksürsem hapşırsam altıma kaçırıyorum resmen
bilgemomy Tazeannecik01 normelmis canım bende korkmuştum ki ben bide Serklajlıyım , ayakları sanki dışarı çıkacak gibi 😂 korkuyor insan 30 haftalık olduk yukarıda geziyor şimdi azalttı idrar torbasına da baskı yapıyorlar yaa çok fena oluyor o zamanda
Menrva SuEr_Tu1512 ay bende sol bacağımın kasık kısmına doğru baskı hissediyorum arada vajinama vuruyo benimde rahatsız edici gerçekten demek bundan dolayıymış sizinde aynı böyleydi dimi
1sen1ben1debebek Tazeannecik01 28 den 33 e kadar baş gelişti 33 te dönmeye karar verdi makat geliş şuan😅😅Dönmezse 36 ya kadar mecbur sezaryen dedi doktor
1sen1ben1debebek Tazeannecik01 özelde sanırım devlette yapmıyorlar çünkü.Bende isteğe bağlı diye kontrole gitmiştim baktık bebiş ters😅Doğum ücreti ne kadar istediler sizden
SuEr_Tu1512 Menrva Evet evet hâlâ öyle benim, bazen vajinada hissedince Ahh diye bağırdığım bile oluyor 🥺🤦♀️