Irem5858 Kızlar 35. Haftadayım iğne kullanıyorum coraspirinde doktor randevum 37. Haftaya denk geliyor erkenmi gidiyim sormak için siz kaçıncı haftada bıraktınız
GizemHamza34 Irem5858 34.haftada aspirini bıraktım canım iğneyi de 2-3 gün önceden keseriz dedi çünkü aspirin iğneye göre etkisi daha fazla sürüyor sezaryen olacağı için genel de 32-34 arası bıraktırıyorlar
bahar8 Irem5858 Bugün gittim doktora 36. Haftada bıraktırıyorum dedi.Kan sulandırıcı ilaç kullanıyorum
Kartanesi-24 Irem5858 bende 34.haftada bıraktım hapı, iğneye devam ediyorum sezeryan olacağım nasipse ve 1. Gün öncesi iğneyi bırak dedi doktorum
mavikelebek3 Bana da 36+5 de bırak dedi sezeryan doğum ve daha gun verilmedi bazıları dogumdan 1 gun önce bırakıyormuş yani erken bırakmanın bebeğe bir zararı olur mu ecoprin ve oksapar kullanıyorum
Irem5858 mavikelebek3 bende işte bi tedirgin oldum aspirini kestik bakalım iğneyle devam sağlıkla kavuşalım yavrularımıza
Irem5858 Kartanesi-24 benim daha sezeryan normal doğum belli değil aspirini kestik iğneyide doğumdan 12 saat önce keseriz dedi
[silindi] _Fatmanurr_ ilk gebeliğimde 11. Haftada kalbi durdu kürtaj oldum bu ikinci gebeliğim , ilkinde kalbi durduğu için önlem olarak verdiler
Minikeller38 Irem5858 32 bıraktırdı doktorum ama ben yinede 3 günde bir içiyorum korkuyorum + okspar 4 bnlik iğne vuruluyorum onuda doğumdan bir gün önce kesecegiz dedi .
Burcutku Haftada aspirini bıraktım şuan 37 haftadayım iğneye devam ediyorum doğumum şuan için normal gözüküyor iğneyi ne zaman bırakacağım merak edıyorum doktorum sancın olursa vurma dedı ama ınsan bılemıyor ki kafam karışık açıkça
Irem5858 Burcutku banada doğumdan 12 saat önce keseriz dedi canım işte sancıyla hastaneye gittikten sonra vurulmuycaz sanırım yada sezeryan olursa o gün vurulmuycaz sanırım
_Fatmanurr_ [silindi] benim de kan tahlil sonucum açıklandı bugün oskapar verdi doktor doğuma kadar devam edecek dedi inşallah hayırlısıyla atalatacagiz bu süreci de
mavikelebek3 Irem5858 ben bugün gittim kontrole ecoprin kullanıyorum ben daha birakmadin mi dedi 36+5 bugün bıraktım artık igneyle devam