Cinarsaitinannesi kayrasu ben tatlı yiyordum sürekli gece kalkıp ekmeğe çikolata sürüp yiyordum asla gece birşey yeme huyum yoktur
Linda25 kayrasu ilk aylarda hep ekşi şeyler istiyordu cnm tatlı dan midem bulanıyordu 7. Ayla artık canım hep tatlı istiyor ekşiden tiksindim
Busraseyma kayrasu ben normalde tatlıyı aşırı severim ama kızımda da oğlumda da eşkili baharatlı yiyecekler canım çekti
deniztaylan Genel olarak hep ekşiye düşkündüm hala da öyleyim. Tatlı ve ekşi tercihim olsa gidip ekşiyi yerim ☺️
Nuraysssc kayrasu 20 haftalık erkek bebek. ben hep tatlı yiyorum tatlıdan kastım halley benim o nutella felan :)) ekşiyi sofrada görürsem yiyorum yoksa aramıyorum hiç
SuEr_Tu1512 kayrasu Başından beri ekşi ve acı istedi. Kesin kız dedim😂 17.haftaya kadar sakladı oğluşum, şuan 29 haftalığım. Ne acı, ne ekşi, ne tatlı canım hiç bişey istemiyor😂😟