burcuo Nrslbkc Ben Yağız ve Tuna isimlerini çok beğeniyorum ama Tuna’lar zor doğuyor diye duymuştum. Doğruluk payı nedir bilmiyorum.😊
tugba6333 İnşallah hayırlısıyla benim oğluşumun adı Göktuğ olacak, Göktuğ ismi çok güzel ama soyadına uygun olsun dersen tuna bekçi daha iyi 🥰
Nrslbkc burcuo oğlum 5 yaşında yağız ismi tamamıyla ondan çıktı benim listemde aslında yoktu. Bilemiyorum bu kararsızlık bizi nereye götürecek🤦🏻♀️
Nrslbkc Kirmiziojee nasıl isim beğeniyorsunuz mesela. Tabii herkesin zevki başkada bende eski isim ve şimdiki yeni isimler uras barlas ahlas bunları beğenemiyorum