hepoyleolurzaten__ Kızımın elinde kabarciklar var ici su dolu sanki yanmış gibi vajinasinda ayak parmaklarinda bumu oluyo acaba aşırı huysuz atesi var
isimsiz12 hepoyleolurzaten__ oğlumda ellerinin üstünde ve ayaklarında tamda anlattığınız gibi içi su dolu intihap gibide kabarcıklar vardı hastaneye gittik biz direkt abur cubur alerjisi dedi çok da abur cubur yiyen bi çocuk değil aslında ama az miktarda bile yese bu yaşanıyor bizde
1Ali Genelde tedavi için özellikle bir ilaç yazılmıyor, doktorumuz öyle durumda sadece ateş düşürücü-ağrı kesici yazdıklarını söylemişti
DuruDefne_mommy hepoyleolurzaten__ anlattığınız şeyler el ayak hastalığı.Kizim daha öncesinde geçirmişti parktan bulaşmıştı dilinde boğazından vücudunun her yerinde derin su dolu kabarcıklar çıkmıştı.Cok zor ve uzun bir süreç Allah yardımcınız olsun.Biz eczaneden aldığımız özel yapım kremle çare bulmuştuk ama dediğim gibi uzun bir sürecti bundan 3 yil önce.Doktorun verdiği ilaçlar etki etmemişti hatta 3 doktor gezdik ama özel karışım kremle tedavi olduk kabarcıklar zamanla söndü ve kurudu ama dikkat edin fazlasıyla ateş yapıyor bir anda vücuduna yayılıyor.Biz hastaneye ilk gittiğimizde sadece ateş şikayetiyle gittik doktor anlayamadı bile sırt ve bacaklarında bi kaç kabarcık vardı ama belli bile değildi besin alerjisi olabilir dedi eve gönderdi sonra bir anda çoğaldı
Mrvsmt2502 hepoyleolurzaten__ evet el ayak ağız hastalığı bu ağzının içini kontrol edin yara vardır yemesine dikkat edin. Doktor ekstra ilaç yazmıyor aile hekimi bize kaşıntıyı önlemek için 2 3 gün alerji şurubu ver yatmadan önce demişti. Ayrıca kabarcıklar patlayıp yayılırsa kabarcık sayısı artıyor o yüzden ben tek tek bütün kabarcıkları tentürdiyot ile temizleyip flaster yapıştırmıştım toplam 24 lezyon olup geçmişti . Ağız yarası için kendi yaptığım şekersiz karadut özünü meyvesuyu olarak verdim. Sarımsak kürü verdim harici ilaç kullanmadı. Ayrıca ateş vs yapmadı herkesin kötü geçmiyor endişelenmeyin
hepoyleolurzaten__ Mrvsmt2502 bizde ateste eslik ediyo malesef ben ilk önce döküntüleri görmedim daha doğrusu bugun döküntüler çıktı ben ates şikayeti ile götürdüm hastaneye ateşi bütün gece düşmedi suan biberon ile mama içermiyor cani çok aciyo patlatma falan yapmadık inşallah sorunsuz atlatiriz ikizi var 2 yas oglum var inşallah onlara bulasmaz devamlı temas halindeler onlarda belirti yok ama
Busradoga hepoyleolurzaten__ bu hastalığın belli bi ilaxı yok ateş düşürücü şuruplarla geçmesi bekleniyor 5-7 gün arası gibi bi zamanda iyileşir benim kızımın ağızı çook kötüydü yeme içmeyi bile kesmişti her an ağlıyordu zor biraz yıpratıyor geçmiş olsun çabuk toparlar umarım
hepoyleolurzaten__ Busradoga Hic durmuyor dunden beri uyku nedir bilmiyoruz mamayi red ediyo az once de aglama kirizine girdi kendini kasıyor dokundurtmuyo hastaneye getirdim kan idrar istedi cok küçük dedi el ayak hastalığı dedi
DuruDefne_mommy Mrvsmt2502 umarım kolaylıkla atlatır anne yüreği dayanamıyor işte. Zaten beni bu hastalıkta etkileyen en çok kızımın yemek yerken boğazından geçen bir lokma için ağlamasıydı o yüzden bu hastalık travma kaldı bende 😥
Mrvsmt2502 DuruDefne_mommy anneliğin her anı endişe 🥲 bizde kızımla influenza olmuştuk benim vücut ağrım var ama kızım olduğu için ayakta duruyordum kızımı duş aldırdım uyumadan önce, bana bakıp anne ayakta duramıyorum deyip ağlamıştı hâlâ gözümün önünden gitmez ayakta duracak dermanı kalmamıştı yavrumun 😔
hepoyleolurzaten__ DuruDefne_mommy Suan hastaneye geldik asla uyumuyo kasıyor kendini mama falan agzina sokmuyor doktor kan idrar istedi bakalım
DuruDefne_mommy Mrvsmt2502 ayy oda çok kötü koronadan daha kötü onuda geçirdik kızımla hastanede kalmıştık 2 gece.Serumlu eliyle yanağımı okşamıştı 🥲kendime çare olamadım ona da olamıyordum neyse aklıma geldikçe ağlayasım geliyor konuyu kapatıyorum🥲
Eliz135 hepoyleolurzaten__ çok geçmiş olsun benim kızımda da çıkmıştı. Doktor kaşıntı için losyon yazmıştı onu bütün vücuduna sürüyordum soğutup rahatliyordu. Yanlış hatırlamıyorsam birde şurup yazmıştı sanki ama biz losyonun faydasını çok gördük