Melisssa3 6 haftalık hamileyim hem sabah akşam progestan fitil hemde günde bir kere progestan iğne kullanıyorum kahverengi leke gelmesi normal mi korkmalı mıyıım
tubbis Benim doktorum 12.haftaya kadar normal demişti,yoğun kanama olmadıkça korkma demişti ama sen yine de doktoruna danış