Haftasından geri ilerlediği için erkenden alındı. Normal doğum olarak ilerledik ben öyle istiyordum ama açılma olmadı 25 saat sancı çektim. Dayanamadığım için Epidural yaptırdım. Herkese de öneririm o son dakikalar ağrısız geçti. Allah herkesi tek nefeste kurtarsın. Benim doğum hikayem çok iç açıcı değil ama sonu güzel oldu. Darısı bekleyen herkesin başına 🤍🙏🏻