rummglmz bende sordum hanımefendiye ama cevap alamadım sayfasına baktım 2 sezeryan doğumum var diye bir gönderisi vardı sanırım sezeryan yapmış.
Benim doktoruma da ben sezeryan istiyorum o zaman deyince sezeryanda da bulaş riski var demişti 😔
Geçen de var geçmeyen de var nasip sanırım doktor da elimizden geleni yaptık gerisi Allah a kaldı dedi ben yine de tedaviye elimden geldiğince yardımcı ediyorum
Ama Allah biliyor ya sezeryan olsun istiyorum çünkü mantar beni korkutuyo