13 ağustosta gecikmem başladı ve evde test yaptım üç gün boyunca hepsinde de silik çizgi çıktı. 17 ağustosta kan verdim betam 240 çıktı. Bugün kontrole gittim doktor tekrar beta istedi ve 0.54 çıktı. Kanamam lekelenmem hiçbir şey yok. Düşük mü yaptım