dilek190 Hamileligimde 5 ay kadar bulantim olmustu şuan bunda 6 haftalik hic bulantim yok 1. Erkek acaba bu kızmı yasayanlar oldumu 🤣
visnelicheescake dilek190 Benim ilk gebeligimde kızımda yani sabah bulantim oluyordu mutlaka gün içinde vurduğu da olurdu benim şuan ikinci gebeliğim ve 0 bulantı kusma diyebilirim
Daisyy000 dilek190 2. Oğluma hamileyim. İlkinde de neredeyse hiç bulantı yaşamadım bunda da aynı şekilde
Zge12 dilek190 ilk hamileliğimde 9 ay bulantı çektim kızdı 33 haftalık hamileyim aynı cinsiyetimiz kız ☺️
prenses99 dilek190 benimde ilk hamileligim cok guzel gecti ne bulanti ne kusma kizimda ama ikinci hamileligim biraz kötü geciyor hep bulantim var cinsiyet belli degil
muhber Benim ilk gebelik 13. Haftadayim şimdiye kadar ne bulanti ne kusma hicbir şey yaşamadim oğlum olacak
Annesii66 dilek190 ilk kızımda doğuma gireceğim güm bile kusmustum Şuan 19 haftalık hamileyim ikinci kızım olacak çok az bulantı çektim hatta hiç kusmadım sonuç olarak ikiside kız😂 her hamilelik farklı oluyor