Denizhira15 14 hafta 3 günlük hamileyim bugün gün boyunca sağ kasığımda sürekli ağrı var bazen çok ağrıyor düşük mü yapıyorum yoksa normal mi hastaneye gitmelimiyim
Selim_Alparslan Denizhira15 İdrar enfeksiyonu olabilir canım doktora git tahlil ver istersen o aşırı ağrı sancı yapıyor
Glsahe Denizhira15 Denizhira15 Kanama yoksa ağrı çok normal kızımda yaşamadım ama oğluma hamileyim ilk 3 ay sağ kasık ağrısı yaşadım doktor kontrolünüzde sorun içiniz rahat olması için bu arada idrar yolu enfeksiyonum da var benim sizde de varsa o da yapıyor olabilir
Denizhira15 Glsahe benimde bi kızım vat onda böyle olmamıştı ondan sonra 2 düştüğüm oldu öyüzden korkuyorum
Glsahe Denizhira15 Korkutmayın kendinizi herşey Allah’tan sağlıkla kolaylıkla hayırla kucağınıza alırsınız İnşaAllah yavrunuzu🤲🏻
Kukoss Benim o haftalarda cok oluyodu agrim rahim yukari cikiyo alttaki baglar geriliyo leke yok kanama yok korkma hic daha ne agrilar cekicez